مشاوره برای چاق شدن

سوال بیمار:با سلام ‌۲۹ سال دارم و مشکل لاغری دارم قدم ۱۷۵ وزن ۶۲ . تا‌الان چندین بار قرص های چاقی مصرف کردم‌ که واقعا تو‌ اون دوره جواب گرفتم و عالی بوده ولی بعد از قطع کردن قرص اشتها و وزنم‌ برگشته . پیشنهادتون چیه و اینکه من مشکلی با بازگشت و چاقی موقت این قرص ها ندارم مشکل ترس از عوارض و مشکلات کبد هست که همه میگن ایا واقعا این مشکلات پیش میاد؟؟
چون چند دوره مصرف کردم اسم قرصها فرق میکنه ولی بهترینش قرص چاقی جیسینگ بود ک قیمت بالایی نداشت
ممنون از پاسختون

پاسخ متخصص متخصص تغذیه (دکتر دکتر علیپور) : اصولا قرصهای اشتهااوری که دارای ترکیباتی از سیپروهپتادین هستند و یا گاها کپسولهای گیاهی موجود در عطاری ها که بصورت پنهان در انها قرص دگزامتازون و سیپروهپتادین میریزند میتوانند عوارض بالایی در دراز مدت ایجاد کنند. که مصرف انها توصیه نمیشه.
قرصهای اشتهااور گیاهی اصولا در دراز مدت هم عوارض خاص کبدی ایجاد نمیکنند اما تست هر۳ماه یکبار انزیمهای کبدی در مصرف مکرر ترکیبات گیاهی خالی از لطف نیست.
قرص های مخمر جو در دو برند top leaver و brewers yeast به مدت ۳ماه عارضه ی کبدی ایجاد نمیکند.
ضمن اینکه در کسانی که قرصهای رقیق کننده خون مصرف میکنند مثل وارفارین مصرف قرصهای گیاهی منع مصرف دارد جهت احتیاط.
به هیچ عنوان ترکیبات اشتهااور رو نباید از عطاری ها تهیه کرد.

مشاوره برای چاق شدن
:
امتیاز : 3.8 تعداد رای : 4

این مقاله خوب بود؟ 3 1  

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مشاوره پزشکی

فهرست آخرین سوالات مطرح شده

مشاوره برای چاق شدن

با سلام ‌۲۹ سال دارم و مشکل لاغری دارم قدم ۱۷۵ وزن ۶۲ . تا‌الان چندین بار قرص...

مشاهده پاسخ

توسط متخصص طب فیزیکی پاسخ داده شد
مکمل غذایی برای افزایش وزن

سلام وخسته نباشید یه سوالی داشتم خانمی هستم 21ساله میخواستم ی مکمل غذایی ک ضرری نداره بهم معرفی...

مشاهده پاسخ

توسط متخصص طب فیزیکی پاسخ داده شد

همه سوالات


سوال پزشکی دارید؟

از طریق فرم زیر آن را از متخصصان بپرسید


توجه: پاسخگویی به سوال شما با پیامک اعلام می‌شود