مشاوره عوارض قرص های ضد بارداری

سوال بیمار:سلام خسته نباشین من حدود ۸ ساله قرص ضد بارداری LD مصرف می کنم برام عوارضی داره هم رو اعصابم تاثیر می زاره هم چاقی شکم اوردم هم صورتم پر از کک و مک شده به نظرتون چیکار کنم صورتم خوب بشه و چه راه حل برای جلوگیری از بارداری از قرص بهتره

پاسخ متخصص پزشک عمومی (دکتر دکتر بسطامی) : ابتدا قرصها را قطع کنید
با متخصص زنان جهت پیشنهاد روشهای مطمئن پیشگیری مشاوره کنید
از کرمهای روز و شب ، شوینده و ضد آفتاب ضد لک استفاده کنید
اما چون ۸ساله که قرص مصرف کردید احتمالا ضایعات رنگی پوست تون عمیقه لذا فقط با کرم از بین نمی‌رود
جهت درمان بهتر و سریعتر با استفاده از کار عملی چون لیزر ، پیلینگ ، میکرونیدیلینگ مزوتراپی و غیره ،با پزشک پوست مشاوره کنید

مشاوره عوارض قرص های ضد بارداری
:
امتیاز : 2.5 تعداد رای : 4

این مقاله خوب بود؟ 2 2  

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مشاوره پزشکی

فهرست آخرین سوالات مطرح شده

مشاوره درمان سیاهی رفتن چشم و سرگیجه در بارداری

سلام خانمم هفته ۳۲ بارداریه امروز صبح چشمهاش سیاهی رفته ودست و پاش کمی بی حس شده بوده...

مشاهده پاسخ

توسط متخصص زنان و زایمان پاسخ داده شد
مشاوره درمان موهای زائد صورت: چگونه موهای زائد را از بین ببریم؟

سلام می خوام برا موهای زائد صورت قرص بخورم تا به مرور رشدشون کم شه چه قرصی رو...

مشاهده پاسخ

توسط متخصص پوست و مو پاسخ داده شد
مشاوره برای کاهش وزن پس از زایمان

سلام من ۴۰ روز زایمان کردم ۳۰ سالمه . بیماری خاصی ندارم فقط کم کاری تیرویید دارم لوتیروکسین...

مشاهده پاسخ

توسط متخصص زنان و زایمان پاسخ داده شد
مشاوره عوارض قرص های ضد بارداری

سلام خسته نباشین من حدود ۸ ساله قرص ضد بارداری LD مصرف می کنم برام عوارضی داره هم...

مشاهده پاسخ

توسط متخصص زنان و زایمان پاسخ داده شد
مشاوره کم شدن حرکات جنین

سلام ببخشیدیه سوال توهفته39بارداری هستم حرکات بچه تواین هفته کمی کمترشده بایدچطوربدونم این حرکات نرماله یانه؟! پاسخ متخصص...

مشاهده پاسخ

توسط متخصص زنان و زایمان پاسخ داده شد

همه سوالات


سوال پزشکی دارید؟

از طریق فرم زیر آن را از متخصصان بپرسید


توجه: پاسخگویی به سوال شما با پیامک اعلام می‌شود